Det er vi glade for!
Vi vil samtidig gerne informere dig om nogle praktiske ting, der er gode at vide som ny patient.
Har du spørgsmål til noget af det, er du selvfølgelig
altid velkommen til at kontakte os.
Vi beder dig betale kontant eller med betalingskort efter hver endt behandling.
Du kan betale med følgende betalingskort: Visa, Visa Electron, Master Card & Maestro.
Når du kommer på klinikken, skal du melde din ankomst ved at scanne dit sygesikringsbevis eller henvende dig i receptionen.
Når det bliver din tur, bliver du hentet af din tandlæge, tandplejer eller en klinikassistent.
Hvis du bliver forhindret i at komme til den aftalte tid – vil vi gerne opfordre dig til at melde afbud senest 2 timer før, gerne dagen før.
Så kan en anden patient få glæde af tiden i stedet.
Ved for sent afbud eller udeblivelse opkræver vi et gebyr, da tiden var reserveret til dig, og vi kunne have hjulpet en anden patient.
Du kan se priserne for udeblivelse her: PRISLISTE
Udfyld formularen, så kontakter vi dig senest den næste hverdag.
Udfyld kontaktformularen og bliv kontaktet af din tandlæge Helt uforpligtende