Velkommen indenfor på vores moderne klinik hos NordSmil i Odense, centralt placeret i hjertet af Fyn.
Vi har skabt nogle rammer, hvor den klassiske fynske hygge smelter sammen med den nyeste, højteknologiske tandpleje.
Vi ved godt, at et tandeftersyn for mange kan være forbundet med en smule uro i maven, og derfor gør vi alt for, at du føler dig velkommen og hørt fra det sekund, du træder ind ad døren.
Her er der ingen løftede pegefingre over glemte tandtrådsrutiner, men derimod et professionelt team i absolut øjenhøjde, der sikrer dig en behagelig og smertefri behandling.
Lad os tage hånd om dit smil her i Odense, så du kan gå trygt og smilende ud i den fynske hverdag igen.
Priserne på det almindelige diagnostiske tandeftersyn, tandrensning og bitewings er fastsat af det offentlige.
Et regelmæssigt tandeftersyn er den absolut bedste investering, du kan gøre i din tandsundhed – og i din pengepung.
Hos NordSmil i Odense fokuserer vi på forebyggelse. Ved at opdage og behandle problemer i tide, sikrer vi, at du undgår store, smertefulde og dyre tandbehandlinger senere i livet.
Mange tandsygdomme, som f.eks. huller i tænderne (caries) og begyndende paradentose, mærkes ikke altid, før de har udviklet sig til store problemer.
Når først tanden gør ondt, kræver det ofte en større behandling.
Til et grundigt tandeftersyn tjekker vi ikke kun for huller. Vi undersøger hele din munds sundhedstilstand, herunder tandkød, slimhinder og kæbeled, så vi kan gribe ind i tide.
Vi er alle forskellige, og derfor er der ikke en fast regel om, at alle skal til tandlægen hvert halve år.
Vi inddeler vores patienter i grøn, gul og rød kategori ud fra Sundhedsstyrelsens retningslinjer:
Vi sætter god tid af til dig, så vi kan komme hele vejen rundt om dit smil:
Vi tilbyder et gratis pristjek / second opinion, så du er sikret den rette behandling til den bedste pris. Vi er næsten altid billigere (helt op til 50%).
Medbring eller send blot dit nuværende tilbud – det er nemt, uforpligtende og kan spare dig for mange tusinde kroner.
Rigtig mange udskyder deres tandeftersyn på grund af tandlægeskræk eller frygten for at få “skældud” over manglende brug af tandtråd eller fordi det måske er flere år siden sidste besøg. Hos
NordSmil i Odense møder du aldrig løftede pegefingre. Vores opgave er udelukkende at hjælpe dig. Vi forklarer alt undervejs, og vi arbejder i dit tempo.
Vores Tryghedsgaranti:
Nej, som udgangspunkt gør en tandrensning ikke ondt. Hvis du har følsomme tandhalse eller tandkødsbetændelse, kan det isne eller føles ubehageligt. Fortæl os det inden vi starter, så vi kan tage ekstra hensyn eller lægge lidt bedøvelse.
Ja, hvis vi er i tvivl om noget eller noget virker mistænkeligt, så anbefaler vi røntgenbilleder (intervallerne vurderes individuelt). Et hul mellem tænderne kan blive meget stort, før det kan ses udefra. Røntgen fanger hullet tidligt, så vi ofte kan nøjes med fluorbehandling eller en lille fyldning.
Et standard tandeftersyn med tandrensning og røntgen tager typisk 30 minutter.
Forebyg skaderne, før de opstår. Bestil tid i Odense til dit næste tandeftersyn, så vi sammen kan bevare dit sunde smil.
Udfyld formularen, så kontakter vi dig senest den næste hverdag.
Udfyld kontaktformularen og bliv kontaktet af din tandlæge Helt uforpligtende